البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
X

سقف تسهیلات قرض الحسنه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه به ۲۰۰ میلیون تومان، خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، ذبیح الله سلمانی که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئول میز ارتباطات مردمی حوزه این وزارت در استان البرز حضور پیدا کرد، درجمع خبرنگاران گفت: سفر رییس جمهور، نوزدهمین سفر استانی است که با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به مسئولان و پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم استان البرز صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه در این سفر مسئولین ستادی وزارت از جمله مدیران ارشد نظام بانکی و صنعت بیمه ،ادارات کل مالیاتی ،گمرک ،صندوق کارآفرینی امید و نماینده بانک مرکزی حضور پیدا کردند، افزود: با توجه به اینکه برای ادارات و دستگاه های اجرایی  استان ها در حوزه دستورات اجرایی محدودیت هایی وجود دارد، این حضورموجب تسهیل و تسریع در رفع مشکلات مردم در حوزه و حیطه اختیارات محموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهد بود .

وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه های دولت برای کاهش نرخ تورم در سال جاری  اظهار کرد: امور اقتصادی و دارایی هفت محور راهبردی  را برای  تحول  در حوزه های اقتصادی و اجرا در سال جاری ترسیم کرده اند که یکی ازاساسی ترین این محورها کاهش نرخ تورم  و رشد غیر تورمی خواهد بود.

سلمانی ادامه داد: یکی از مهم ترین مواردی که در راستای این اهداف  اتفاق افتاده کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید است که با اجرای آن شاهد تولید ارزان قیمت و به دنبال آن کاهش قیمت ها خواهیم بود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه موضوع دیگر در حوزه اقتصاد تامین مالی پایدار و ارزان قیمت برای واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان واقعی است ،اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم قدرت خرید مردم را افزایش بدهیم.به عنوان مثال در خصوص افزایش تسهیلات قرض الحسنه به بانک های عامل اجازه داده شده تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان افزایش تسهیلات قرض الحسنه داشته باشند.

سلمانی خاطرنشان کرد:برنامه های خوبی دردست اقدام است و در ستاد وزارتخانه این برنامه ها  مصوب شده که امیدوارم با اجرایی شدن آنها شاهد خبرهای خوبی در حوزه اقتصاد برای مردم عزیز کشورمان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.