البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

جام آذین با رقابت ۱۰۰ ورزشکار حوزه کارگری برگزار می شود

جام کارگری آذین به میزبانی استان البرز در سه رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز و دارت با حضور ورزشکاران کارخانجات تهران، البرز و سمنان، برگزار می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، بزرگمهر ادیب، مدیر برگزاری جام آذین در جمع خبرنگاران گفت: این جام به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور  ۱۰۰ شرکت کننده در حوزه کارگری از کارخانجات استان‌های تهران، البرز و سمنان به میزبانی استان البرز برگزار می شود.

ادیب اظهار داشت: جام آذین برای اولین بار به منظور حمایت از استعدادهای کارگران صنایع، خصوصا استان البرز از امروز  شنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز و اختتامیه آن در روز ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات، قهرمانان حوزه کارگری هر سه استان ذکر شده در رشته های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج و دارت در استان البرز حاضر هستند . 

ادیب اشاره کرد: در پایان این رقابت‌ها، علاوه بر تجلیل از اعضای تیم ملی، بزرگان و پیشکسوتان این سه رشته در استان البرز از نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات تجلیل ویژه به عمل خواهد آمد.

مدیر برگزاری جام آذین، ادامه داد: همچنین قصد بر این است که این نفرات برگزیده، مورد حمایت بخشی از صنایع استان خود برای ادامه مسیر حرفه ای ورزشی قرار گیرند. 

مسابقات در شهر کرج-حصارک-کیلومتر ۵ جاده قزل حصار-روبروی بیسیم بعثت(کمال آباد)-نبش خیابان دوم(شریعتی) – سالن آذین برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.